مدرسه ها باز شد
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1101
بازدید کل : 24442
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




سلااااااااااااااااااااااااام.

خب دوستای عزیز خوبید؟

مدرسه که حتمااااااااااااااا خوش گذشته ؟آره؟

امروز برای ما که خوب بود .اولین روز دبیرستان.

البته مبینا پیشمون نبود ،دلم براش تنگیده کلییییییییییییی.(چهارشنبه ی هفته ی پیش دیدمشا خنده)ولی خوب نبود دیگه ،بغل دستم نبود.تازه با محیام تو یه کلاس نبودیم.ولی من شانس دارم زیااااااااااد .ناظممون معلم کلاس پنجم من بود منم که دانش آموز نمونش D:  گفت:باشه کلاستونو عوض میکنم.

خب دیگه سرتونو درد نیارم  امیدوارم امروز برای همتون روز خوبی بوده باشه و سالی که در پیش دارید خیلی خیلی خوب باشه.

با اینکه از هم جدا شدیم ولی این وبلاگ عزیز هیچ وقت از کار نمیوفته و فراموشم نیمشه.(حق نداره بشه وگرنه خودم محیا و مبینا رو میکشم D:)

روزتون خوش.



نظرات شما عزیزان:

artur
ساعت9:39---3 آبان 1392
وبتون okخودتونokاگه به منم سربزنی بازok
پاسخ:از نظرت ممنون ولی چرا آدرس نذاشتی منم بیام؟


سارا
ساعت20:17---1 مهر 1392
سلللللااااااااااااااااام محیاجون بخدا اینروزا یکم سرم شلوغه وگرنه فراموشتون نمیکنم مخصوصا عزیزدلم مبیناجووووووووووووووووونم@} ;-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 1 / 7 / 1392برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا